Business to business in optima forma


Wat is er nou mooier en doeltreffender dan twee naburige Businessclubs die - in een fraaie ambiance met lekker eten en drinken - ondernemers van allerlei pluimage uit de regio met elkaar in contact te brengen.

De vraag stellen is hem beantwoorden. Heel doeltreffend en heel geanimeerd.

Businessclub de Gelderse Kring (Ede en omgeving) en Foot Valley (voetbalbusinessclub Bennekom) sloegen voor de tweede keer de handen ineen.  Net als twee jaar geleden ook nu weer bij het herfstevenement, wild eten, waarbij wild uitsluitend staat voor de gerechten.  Wild werd het niet, al waren sommigen ‘wild enthousiast’ over het in alle opzichten royale aanbod van spijs en drank, evenals gelegenheid informeel contacten te leggen of bij te praten in een andere setting dan gebruikelijk.

Verbinding

Het was in restaurant De Hof in Renswoude ‘business to business in optima forma’.  Voorzitter Helen van den Oever (Gelderse Kring) sprak over een natuurlijke verbinding tussen twee clubs met gelijke doelstellingen en geografisch elkaars buren. Samenwerking en krachtenbundeling liggen dus voor de hand.  ,,Daar kunnen en moeten we meer en vaker wat mee doen’’, zei ze enthousiast.  Ook secretaris Jan Veldhuizen van Foot Valley deelde die mening en moedigde de aanwezigen aan de gelegenheid te benutten en tevens optimaal gebruik te maken van de rijkelijk uitgestalde heerlijkheden van W&G uit Ede.  Smaakvol gepresenteerd (en geproduceerd) door de vakmensen van De Hof permanent aangevulde gerechten.  Te beginnen met een keur aan koude en warme voorgerechten, gevolgd door een paddenstoelensoepje op basis van wildbouillon.  Het ‘hoofdbuffet’ was extra aantrekkelijk doordat de porties klein genoeg waren om vrijwel alles te proeven.  Alles vergezeld van lekkere wijnen de Heeren van de Wijn uit Wageningen en afgerond met een aan tafel  in feestelijk glas geserveerd dessert en uiteraard koffie tot besluit.

Dankzij de verschillende over de zaal verspreide buffetten kreeg de goedbezochte bijeenkomst een dynamisch karakter en werd er regelmatig van plaats gewisseld aan de gedekte tafels.  Met de evenzeer wisselende tafelgenoten en gesprekspartners werden contacten hernieuwd of gelegd tussen de leden van de beide businessclubs. Wellicht een cliché, maar volgens velen ‘smaakt het naar meer’.